امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد آموزش: 161 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ | آموزش از : |
1223 بازدید
۰
ارسال به دوستان
پ

درباره باشگاه فوتبال المپیک

تقدیم به :
بزرگترین سرمایه ی زندگیم
پدر و مادر مهربانم
که وجودشان همه عشق است و وجودم برایشان همه رنج
توان شان رفت تا به توانایی رسم
و موی شان سپیدی گرفت تا روی سپید بمانم.
در باشگاه فوتبال المپیک آنچه که به دستان پر مهرتان می سپارم تحفه ایست ناچیز به پاس سال ها صبوری عزیزانم.
هستی ام در آرزوی احیای ذره ای از زحمات تان تداوم دارد
و هر آنچه هستم و خواهم بود از شماست
ای پدر و مادر مهربانم.

 

 

مطالب، محتوا، تصاویر و ویدئوهای این وب سایت احتمالا چنین خواهید گفت: « چنانچه فردی داشته های وب سایت باشگاه فوتبال المپیک را مطالعه و یا خوانده باشد، هیچ گاه به خود اجازه نخواهد داد تا بدون فکر و به صورت خودسرانه کاری را انجام دهد، تمامی مطالب و محتوای منتشر شده در وب سایت این باشگاه خواننده و بیننده آن را مجذوب کرده و حاوی مطالب و محتوا و اطلاعات با ارزشی در مورد فوتبال، فراگیرترین ورزش دنیا می باشد.»
مربی و مدرس مطالب و محتوا و یا اطلاعات وب سایت باشگاه المپیک که یکی از افراد خبره با قدرت فنی و آنالیز بالا در این ورزش به شمار می رود، از آن دسته کسانی نیست که برای افزایش آمادگی بازیکنان و یا گرم کردن بدن آنها در طی تمرینات، آنها را وادار نماید تا دور پیست ۴۰۰ متری دو و میدانی بدوند، یا از جمله افرادی نیست که در مورد « قابلیت های فردی » و « حالت پایا (تعادل) » دانشی نداشته و با تهدید، فشار زیادی را بر روی بازیکنان اعمال نماید.
مطمئنا او می داند که آمادگی جسمانی، چیزی فراتر از قابلیت بدنی و یا شرایط بدنی و روحی است. اگر چه تمرینات بازیکنان در باشگاه فوتبال المپیک به طور ویژه و برای سطوح سنی مختلف تقسیم بندی شده است و به صورت تمرینات تیمی یا انفرادی با توپ یا بدون توپ ارائه شده است، اما، معیارهای اجرای بازیکنان خیلی مهمتر از آمادگی جسمانی ورزشکاران در حین تمرینات می باشد.
مدرس و مربی باشگاه المپیک با مهارت بسیار زیادی، تجربیات با ارزش خود را در قالب کلمات، تصاویر و ویدئو به همه علاقه مندان در وب سایت باشگاه منتقل می کند. و به صورت کاملا منطقی و روشن، موضوعاتی همانند تکنیک ها و تاکتیک ها و تاکتیک های فوتبال را با هم تلفیق نموده و برای استفاده بازیکنان جوانی که خواستار پیشرفت در این بازی هستند، همچنین بازیکنان حرفه ای و آماتور، با کلمات و تصاویر واضح و خوب در وب سایت باشگاه المپیک در دنیای اینترنت در اختیار عموم علاقه مندان قرار داده است.
فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA)، بزرگترین تشکیلات اداره کننده ورزش فوتبال در جهان، بدون شک روزی به این اعتقاد خواهد رسید که تمامی اطلاعات و مطالب و محتوای وب سایت باشگاه فوتبال المپیک به صورت یک منبع آموزش عالی و راهنمای بسیار سنجیده با انبوهی از مطالب و تصاویر و محتوای متعدد تهیه شده است که کمک بسیار زیادی در بهبود تمرینات تئوری و عملی فوتبال خواهد نمود.

موفقیت در فوتبال حرفه ای با اصول و قواعدی تنیده شده است که مجبوریم به آن پایبند باشیم.
رازها و رمزهای پیشرفت مانند زنجیره ای به هم متصل است که مکمل همدیگر می باشند، دیگر نمی توان به فوتبال یکسویه نگاه کرد. علم ورزشی، دانش، آگاهی، شخصیت، روانشناسی، تغذیه، علوم پزشکی ورزشی، علم تمرین، چیدمان فاکتورهای آماده سازی تکنیکی و تاکتیکی به ترتیب اولویت، استعدادشناسی، طبقه بندی بازیکنان و اختصاصی کردن تمرینات، بسترسازی پروتکل های تیم بستن، تیم نگه داشتن، مدیریت کردن، به اوج رسانی و نتیجه گیری در مسابقات و نگاه هوشمندانه به فوتبال فردا نهایت ایده آل، آرزو و نیاز همه مربیان علاقه مند، حرفه ای و صاحب سبک است.
در باشگاه فوتبال المپیک ضمن آشنایی با آخرین تحقیقات به روز دنیای فوتبال که توسط محققین برجسته در همه حوزه های فوتبال نگاشته شده است، با استاندارهای اندازه گیری، ارزیابی و تست های کاربردی در سه زمینه جسمانی، مهارتی و روانی نیز آشنا خواهید شد.
همچنین از آخرین مطالب علمی و عملی فوتبال مدرن امروزی دنیا برای تمامی علاقه مندان در حوزه های مختلف این رشته ورزشی اعم از تمرینات تخصصی و پایه، تاکتیک ها و تکنیک ها، اصول مختلف دفاعی و تهاجمی، اصول پایه ای و علمی دروازه بانی، اصول کار گروهی و تیمی یک بازیکن در پست های مختلف، اصول پایه و کلیدی یادگیری حرکتی در رشته فوتبال، اصول تغذیه ای ورزشکاران حرفه ای و آماتور، اصول پایه ای تکنیک های فردی و گروهی یا تیمی برای علاقه مندان به آموزش و یادگیری فوتبال و مربیان عزیز در وب سایت باشگاه فوتبال المپیک منتشر خواهد شد.
امیدوارم که مورد قبول و پذیرش همه شما عزیزان و خوبان فعال در این حوزه ورزشی چه در لباس بازیکنی و چه در لباس مقدس مدرسی و مربیگری واقع شده باشد.

ارادتمند همه شما عزیزان
فرشاد نوروزی مدرس و مربی فوتبال
دارای گواهینامه مربیگری فوتبال درجه B آسیا
و همچنین دارای کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی و متخصص در تغذیه ورزشی ورزشکاران

ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!